სამუშაო შეხვედრები

დაწყებით კლასებში წაკითხულის გაგება-გააზრების უნარ-ჩვევების ხელშეწყობა


                                    სსიპ. ბათუმის მე-17 საჯარო სკოლის კოლეგებთან  ორგანიზება


სამუშაო შეხვედრის ორგანიზატორი:  თამარ ბერიძე
სამუშაო ჯგუფის შეხვედრის თარიღი:    11. 02:   21.02:   .4.03 . 2019 წელი
შეხვედრის თემა: დაწყებით კლასებში   წაკითხულის  გაგება-გააზრების უნარ-ჩვევების ხელშეწყობა
 შეხვედრის მონაწილე მასწავლებლები: 6 

                                                          
სამუშაო შეხვედრის გეგმა


თარიღი
      შეხვედრის მიზანი
 შეხვედრის ძირითადი საკითხები
1
11.02.2019 წელი
●სხვადასხვა ტიპის ტექსტის გაგება-გააზრებაზე მრავალფეროვანი აქტივობის დაგეგმვა  და გამოყენება სასწავლო პროცესში.
●მიდგომებისა და საჭიროების გაზიარება კითხვის სწავლების კუთხით.


1.საორგანიზაციო საკითხები:
2.წაკითხულის გაგება -გააზრებისათვის  მიდგომებისა და აქტივობების შემუშავება
4. გაკვეთილის დაგეგმვა
5.კოლეგათა უკუკავშირი
2.
21..02.2019წელი
1, განვსაზღვროთ წარმოდგენილი  გაკვეთილის გეგმასა და დაგეგმილი აქტივობების გამოყენებით  მოსალოდნელ შედეგი
2.  განვიხილოთ გაგება-გააზრებაზე ოთხი ფაქტორის ზემოქმედება
●მკითხველი,
●ტექსტი
●მიზანი
●სიტუაციური კონტექსტი/გარემო)
3.გაკვეთილის დაგეგმვა გაგება-გააზრების სტრატეგიებითა და აქტივობებით
1. გაკვეთილის გეგმისა და დაგეგმილი აქტივობების განხილვა - შეჯერება.   უკუკავშირი


2.  თითოეული ფაქტორის მიზნის განსაზღვრა 
3. წაკითხულის გააზრების სტრატეგიებისა და აქტივობების შემუშავება  სწავლების ეფექტურად წარმართვისათვის
4.  შემუშავებული იქნას გააზრების   უნარ-ჩვევებისა და სტრატეგიების ნაბიჯ-ნაბიჯ დანერგვის მოდელი.
უკუკავშირი

3.
4.  03..2019 წელი
1 . განვიხილოთ მრავალფეროვანი სტრატეგიების გამოყენებით   გაგება -გააზრების  განსავითარებლად ძირითადი რჩევები.(ტექსტის შერჩევა,ხმამაღალი ფიქრი,ლექსიკური მარაგის გამდიდრება  დისკუსიები ,,სქემებისა დაგრაფიკული ორგანიზატორების გამოყენება და სხვ.)
2.
განვიხილავთ მიღწეული მიზნის შედეგებს .

 1,გაგება-გააზრებისათვის ეფექტური შედეგის სტრატეგიებისა და რჩევების განსაზღვრა
2.გაკვეთილის რეფლექსიის -განხილვ




სსიპ.ბათუმის მე-17 საჯარო სკოლის კოლეგებთან  სამუშაო შეხვედრა                                                                    


სამუშაო შეხვედრის ორგანიზატორი:  თამარ ბერიძე
ამუშაო ჯგუფის შეხვედრის თარიღი:  19.11;     3 .12 ;   21. 12 ;  2018 წელი
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებლები: 6

შეხვედრის თემა:    დაწყებით კლასებში, საგაკვეთილო პროცესში  არსებული დისციპლინის  პრობლემა .
მიზანი:      არსებული პრობლემის განსაზღვრა,( თუ რატომ უჭირთ მოსწავლეებს საგაკვეთილო პროცესში ყურადღების, ქცევის კონცენტრირება, ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში, რატომ არღვევენ დისციპლინას და იწვევენ ხმაურს ,რა იწვევს მათ უყურადღებობას, რატომ ვერ ახდენენ კლასში თვითრეგულაციას. როგორ დავგეგმოთ გაკვეთილები ისე ,რომ არ გვქონდეს კლასში დისციპლინის დარღვევის შემთხვევები.)
     შეხვედრებზე მიღებული  ცოდნისა და გამოცდილების  გამოყენება  საგაკვეთილო პროცესში.


                       სამუშაო შეხვედრის გეგმა


თარიღი
      შეხვედრის მიზანი
 შეხვედრის ძირითადი საკითხები
1
19.11 2018
1.    ჯგუფში სამოქმედო გეგმის საკითხების  გამოკვეთა და შემუშავება
2.  კითხვების საშუალებით
გამოვავლენთ საგაკვეთილო პროცესში არსებულ დისციპლინის პრობლემებს.
3
სამოქმედო გეგმის შემუშავება



1.საორგანიზაციო საკითხები:

2. პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება
3. მსჯელობა მოსალოდნელი სირთულეების შესახებ
4. გაკვეთილის დაგეგმვა
5.კოლეგათა უკუკავშირი
2.
3.  12. 2018
1, განვსაზღვრავთ წარმოდგენილი  გაკვეთილის გეგმის მიხედვით  დისციპლინის დარღვევის მიზეზებს.
2.შევიმუშავებთ მოსწავლეთა ცუდი ქცევის პრევენციის მეთოდებს.
1. გაკვეთილის გეგმის განხილ
ვა;   უკუკავშირი
2. დისციპლინის დარღვევის მომენტში გადაუდებელი ჩარევის ხერხების  (მეთოდის) შემუშავება; დისციპლინის დარღვევის სიხშირის აღწერის მეთოდის შემუშავება;
3. თვითპატივისცემის ფორმირების  ხელშეწყობის სტრატეგიებისა და აქტივობების შემუშავება.
4.  მუშაობა მშობელთა ჩართულობაზე.
3.
21.  12  .2018
1 . განვიხილავთ მრავალფეროვანი სტრატეგიების გამოყენებით კლასში დისციპლინის პრობლემების მოგვარების რეფლექსიას.
2. განვიხილავთ მისაღწევი მიზნის შედეგებს .


1. მონაწილე მასწავლებელთა გაკვეთილების უკუკავშირი
რეფლექსიის გაცნობა-განხილვა

No comments:

Post a Comment